SaraIdaSofia! -

2010-07-26

hallå där!!

Imorse blev jag väckt halv 7 av min söta man som hade gjort iordning värsta dunderfrukosten med massa mums =) Nästan lika gott som hotellfrukost ;D haha!!
Sen blev de att bänka oss i soffan och bara mysa =) råkade dock somna om men de gör ju som inget =)
Sen blev de en vända till stan och göra några ärenden!
Nu har vi nyss svalt middagen och nu har vi inga som helst planer!
Jag måste också erkänna att jag faktiskt har uppskattat dessa två "gråa" dagar! Skönt att slippa svettas stup i kvarten och känna mej tvungen att bege mej ut i solen och få lite färg =) Istället har jag kunnat vara hemma och känna lugnet och bara dona på i lägenheten, få bort lite tvätt och städa osv!! Bra gjort ;D

Nu ska jag kika runt lite på datorn och sedan blir de en promenix med dogsen!
Ha en bra måndag! PusspUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0