SaraIdaSofia! -

2010-07-28

Gokväll!!
Idag blev de att åka till staden och köpa lite bildelar.. igen.. suck! Börjar bli måttligt less på denna bil!! Men men bara att gilla läget. Sedan tog vi en sväng förbi Alex farmor och farfar och stannade på kaffe och fika =) Himla trevligt!! Sen när vi skulle åka hem så såg vi en väldigt udda reklamskylt.. Comviqs reklam.. såhär lydde den:

"10 av 10 som har samlag utan kondom i sommar ringer billigare med Comviq kontant"

Å det var allt som stod, jag var tvungen att vända och köra förbi igen och kolla om de var min hjärna som spelat mej ett spratt.. Men så var inte fallet.. Sjukt skum reklam. jag förstår som inte sammanhanget!?
haha men men så kan de gå! Lite småkul ändå :P

Sen nu ikväll blev de mys med älsklingen framför någon film, kom inte ihåg vad den hette men de var en ny film som kom idag med john travolta.. Kan väl inte direkt säga att det var någon höjdarfilm men vi såg klart den iaf!!
Nu har älsklingen krypit isäng och jag sitter här igen.
Ska ta och se lite sex and the city ikväll också innan jag gör mej redo för sängen!!
Imorgon bär det av till barnmorskan. Himla spännande =) hoppas verkligen att hon ligger som hon ska våran lilla skrutt =)
Nu väntar tv´n! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0