SaraIdaSofia! -

Fredag!!

Gokväll!!

Nu har vi äntligen tagit tag i vagnköpandet. Idag beställde vi en vagn, crescent comfort duo tror jag den hette!! Himla bra blev det då iaf!! På onsdag ska den komma så det blir kanoners.. Hann börja bli lite orolig där när man kollade på andra ställen där leveranstiden var allt från 10 - 15 veckor minimum.. Så då blev vi lite orolig att när våran skrutt kommer skulle vi stå utan vagn.. Men nu hittade vi en affär som hade leverans tid på 2-5 dagar på just crescent. Så det blir nog superb! Himla fin vagn iaf!
Blev också att köpa en mobil till spjälsängen.. Himla fin sådan.. Faktiskt Alexander som ville att vi skulle inskaffa den och den var rosa och spelade massa olika lugnande musik! Perfekt köp!!
Sen hittade jag två linnen och en himla fin mammatröja. Kanske lite onödigt att köpa mammakläder när de är så kort tid kvar men det är kläder jag kommer kunna ha sen även när magen är borta! ;)

Nu har vi just ätit middag och nu har älsklingen slummrat till i soffan medans jag sitter här och snokar runt!!
ska strax åka in till Holmsund och förbi lägenheten och fixa lite småsaker!! Måste bara få liv i min söta man som dessutom snarkar :D
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0