SaraIdaSofia! -

Granö!!

Hallå där!

Idag har vi haft en helt underbar dag! Klev upp klockan 9 och satte oss i bilen mot Granö!! Väl framme där åkte bikinin på och så for vi ut med båten och fiskade hela dagen lång!! Fick lite firrar iaf =) Sen blev de fika paus och lite skitsnack!
Sen begav vi oss vidare till en badplats där de blev bad för hela slanten!! tom jag badade trots att det var galet kallt!!
När vi sen kommer tillbaka till stugan är grillen tänd och köttet läggs på =) Mums!!
Sen hann vi även med att fara och fiska efter middagen och nu är vi nyss hemkomna!! Helt underbart väder har de vart!! Lite färg har man också fått =) Dock tror jag att jag bränt magen lite =P huden är ju som så utänjd där! haha! Men va gör det :D
En riktigt mysig sommardag!!
Nu är vi nyss hemkommna och nu ser vi fotbollen!! Hejja spanien säger jag bara =)
Imorgon är en ny vecka, en vecka närmare dagen D!! Komsikomsi!!
Imorgon kommer även våran liggdel till vagnen!!
Måste bege mej till tv´n nu!
Ha en toppen kväll!!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0