SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Godmorgon!!

Nyvaken och pigg =) Igår blev en lugn kväll.. Blev att åka och fiska lite med Viktor och Pernilla ( jag och leo var dom ända som fick fisk =D) Sedan åkte vi förbi min mor och far och sa hejhejhallå och hämtade lite sakor!! Sen åkte vi hem och bäddade ner oss i soffan och blev allmänt slö så vi gjorde inget mer än så =P haha! men de gör inget!
Idag blir det nog inte heller något avancerat på dagen men ikväll pratas det om karlsborgspartaj! men de återstår att se vad som sker.. Något roligt lär de väl bli iaf! 

Men först och främst ska jag gå ut med hundarna en sväng i skogen och sen ska jag ta och plocka undan lite här hemma och sen ska vi få i oss nå lunch! (om älsk kliver upp någongång dvs :P) 
Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0