SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Imorse begav vi oss in till stan då jag upptäckte att dom glömt ta bort larmen från mina nya kläder som jag köpte igår.. Konstigt nog tjöt det inte när jag gick ut från affären heller.. helskumt! Men men så kan de gå! Nu är de gjort och jag kan använda dom ;D När vi ändå var inne i stan tog vi en glass i det fina vädret och älsklingen hittade ett himla fint skärp som vi inhandlade!!
Nu sitter jag och löser lite korsord och sipprar på ett glas iskall cola!! Inte alls dumt.. Om en timma blir det att bege oss in till stan igen. Alex mor Sara har nämligen bjudit oss på tacobuffe på balder!! Tusen tack! Ska bli himla trevligt! Sen väntar en helkväll i stan, ska hem en sväng efter middagen till dogsen men sen blir det nog att pallra sig tillbaka och bänka oss på någon uteservering.. Jag hade tänkt slå på stort idag med en alkoholfri drink i solen! Japp japp så blir det! Tur att jag är nykter och kan köra fram och tillbaka, annars skulle det bli en aningens jobbigt att pendla så som det blivit idag! =P

Nu ska jag ta och göra mej i ordning så att vi kommer in till stan i tid!
Ha en underbar Lördag!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0