SaraIdaSofia! -

Lycksele djurpark!

Vi har haft en himla trevlig dag på lycksele djurpark.. Dock måste jag säga att det var ett H-vete att gå i dessa berg höggravid och med foglossningar.. Svetten rann typ och smärtan var nästan outhärdlig =P haha!! Näe men de gick bra å jag överlevde =) När vi sedan satte oss i bilen för att åka hem så hann vi inte ens lämna lycksele innan bägge barnen sov =P
Å sen sov dom heela vägen hem, jag fick överge alex i framsätet och sätta mej i mitten bak så att Leo fick luta sitt huvud på min axel och sen sov vi alla tre som små grisar =) Himla mys!!

Nu är jag dock redigt slut!! Direkt efter Lycksele så åkte vi å lämnade barnen och sen åkte jag till mor och far och följde med dom på fotboll, min käre bror spelade.. Dock resulterade de i förlust mot något engelskt lag men dom var duktiga ändå =).. Nu har jag varit borta heela långa dagen.. Kom just hem!
Älsklingen sover som en stock och jag tror att jag ska ta och göra honom sällskap =P
Ska bli så skönt att få lägga mej ner och vila min onda kropp!!
Sovgott!! PUsspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0