SaraIdaSofia! -

Söndag!

Helgen är slut och det har vart en himla trevlig helg måste jag säga!! Nu har vi just sett en film, de perfekta livet tror jag den hette. Bra film faktiskt!!
Nu sitter älsklingen och ser Ondskan, den är också bra =)
Imorgon är de måndag och ännu en vecka närmare.. Magen växer så de knakar.. Nästan svårt att förstå hur stor den blir egentligen!!
Imorgon ska jag vara med Emmson, blir sol och bad.. Om vädret tillåter det dvs. Men de hoppas jag. Enligt YR ska de då vara fint. Annars får vi väl dricka kaffe och snacka skit! =)
Sen på tisdag har jag dejt med Sandra, himla trevligt!
Imorgon kommer också bildelarna så älsklingen har ju vad han gör =P haha rättvis fördelning, han får slita medans jag ska glassa i solen ;D Tur att han är så snäll och gör de =)
Nu ska jag bege mej tillbaka till tv'n innan de är dags för Tempos kvällsbad!
Hoppas ni haft en bra helg!
Puspuss





Magen idag!! STOOOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0