SaraIdaSofia! -

Uppd!!

Blev ingen film ikväll utan älskling somnade som en stock =P Så då passade jag på att bada bägge hundarna, så nu är dom rena som aldrig förr.. Tempo ska ju duschas med specialshampo nu två gånger i veckan så jag tänkte att då är de ju lika bra att sätta igång och då fick Turbo sig en dusch också =P haha! Sen klippte jag klorna på dom så nu har vi två superfina hundar! Himla duktigt av mej!!
Det nya fodret slukade han också som en häst kan jag meddela.. tror han tyckte det var riktigt mumsigt!! Turbo blev lite avundsjuk och sket i att äta sin mat för Tempos mat såg mycket bättre ut =P haha!
Men men så kan de gå! Nästa duschning blir Alex tur, båda blir så sur på mej så jag kan ju inte vara elak jämt =P Nu ska jag krypa isäng!
Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0