SaraIdaSofia! -

2010-06-09

Hallå!!
idag har jag vart hemma för jag är sjukling..Not so very funny!!.. Min mage har gett upp totalt!!
Inte okej! Men men, som plåster på såren blev jag väckt av min man med en underbar frukost på sängen med hjärtformade mackor och youghart och Oboy å även ett glas juice!!.. Å av någon konstig anledning kunde jag äta upp allt med nöje trots min kassa mage!! Tack älskling!! Min man är underbar!! Jag menar kan man bli något annat än glad att få bli väckt av ens älskling som gjort världens finaste bricka med frulle?! Nej de tror jag inte!! Wonderful!!

Sen kan jag meddela att vi ska på ett ultraljud =) Bara en rutin... Inget som är fel utan de är mest för att lugna mej.
Jag frågade barnmorskan varför min unge var så lugn, de är inte så mycke rörelse i min mage nämligen, bara ibland.. Å då skickade hon mej på ett ultraljud så jag inte ska gå och oroa mej =) Å de är ju bra!
Dock vet jag inte riktigt när de blir av, men de är nog nu i veckan eller nästa!

Sen kan jag också meddela att jag måste börja äta järntabletter.. Suck.. Mitt värde var inte lika bra som det vart dom senaste gångerna så nu är de bara att äta.. Dock har jag hört att magen ger upp när man äter sånt.. Å jag vill ju gärna få skita mer än 1 gång varannan vecka! Ja tack! Så jag får se om jag kanske väntar med att äta dom tills jag verkligen verkligen känner att nu går det inte längre.. Magen är nog kass som den är när man är preggo!!
Men alla andra värden är bra än så länge, å bebbens hjärtljud lät bara fint =)
Nu blir de sängen! Sovgott!
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska ni på ett till ultraljud? Det måste ju finnas en oro eftersom man egentligen bara ska göra ett?

Hoppas allt är bra iaf!

2010-06-12 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0