SaraIdaSofia! -

2010-06-16

Hallå där!
idag har jag vart ledig igen, himla skönt måste jag få säga.. Började dagen med att åka upp till stan, älsklingen skulle vara på arbetsförmedlingen klockan 1... Efter det så mötte vi upp Tim och Matilda och drog på rhodos och käkade buffe :) Inte alls illa!! sen hamnade jag i matkoma, jag var så mätt att jag inte visste vars jag skulle ta vägen! Men de är bra!!
Sen for vi förbi Alex farmor och farfar där de blev ett fikastopp :)

Sen ikväll så har jag vart och kikat när älsklingen spelade match, slutade med seger med 5-1! Tjohoo!! Älsk gjorde en riktigt bra match om jag får säga de själv :)
Nu Ska vi bädda ner oss i sängen och kika på tv och sen blir de att somna för imorgon är jag inte ledig! 05,00 ringer väckaren.. Igår gick jag och la mej 06.00 efter att alex jobbat så åkte jag tim och matilda å alex upp till 7-11 och köpte wok och satte oss i utkikstornet och åt :) himla mumma!!
Näe nu väntar sängen!
Godnatt!!

BTW! Lillan sparkar mer och mer för varje dag :) Det är så himla mys :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0