SaraIdaSofia! -

2010-06-19

Godmorgon!!

Jag kan meddela att jag har sovít som en stock hela natten lång.. Skulle egentligen följa med älsklingen och hjälpa han inatt men de blev inget av.. Jag var oväckbar! japp japp! Men himla skönt att jag fått sova ut ordentligt! Det behövdes kan jag lova! Igår blev en lugn fredag, blev middag hos oss med Tim och Matilda och sen slappade vi mest, tog en vända upp till stan osv.. Skönt skönt! När vi kom hem så gjorde älskling i ordning smält choklad och jordgubbar och grädde.. Huur gott som helst! Jag älskar jordisar :)

Nu ska jag ta och få i mej nå frulle och sen om ett tag så ska vi bege oss mot Obbolamarknaden med Emil och Tessan och givetvis lilla Simon =).. Donuts, here we come :D haha!
Näe men de blir nog skit bra! Dock lär det ju följa med en munk eller två hem, Alexander föreslog att vi skulle ha munkätartävling men jag tror jag passar på det! =P

Nu ska jag ta och göra mej iordning för om 45 min så går bilen!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0