SaraIdaSofia! -

2010-06-24

Inatt var en mindre bra natt, när älsklingen kom hem från jobbet var jag fortfarande vaken och fick inte sova.. Mådde riktigt illa, å när Alex kommer hem från sitt jobb så ska jag åka på mitt jobb!! men de blev inget av.. Vart tvungen att ringa in och anmäla mej sjuk eftersom jag mådde pyton!! Är dock glad att sådana nätter/dagar inte existerar allt för ofta!! Finns ju dom som har det så i 9:e månader!
Somnade vid halv 8 imorse och klev upp vid 2, snacka om vändning på dygn! Då blev det att åka med Alex till Övik och hämta någon cross som han envisats om att inskaffa!! Sen direkt vidare till Obbola för match.
Slutade med seger för Obbola med 3-0 tror jag!
Nu är jag hemma och har just vart ute i skogen med dogsen, hann få 8 myggbett!! Inte okej!! Jag ogillar myggor eller inte myggorna men dom kliande betten man får av dom små kräken är inte roliga!!!!

Ikväll blir det nog bara lugnt, Alex börjar jobba klockan 3 och sen är de midsommarafton imorgon:) tjollahopp!!
Midsommar tillbringas ute på ludden med min käre mor och far och lillebror.. Å givetvis en alec!!
Kommer bli great!! Jag är dock den enda som kommer vara pigg och alert imorgon, eller min bror också kan man ju hoppas!=P

Näe nu ska jag ta och invänta min Alexander och sedan får vi se om det blir att hyra en film och bara mysa!! Tycker de lät som en himla bra ide om jag får säga det själv! :)
Ha en bra kväll!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0