SaraIdaSofia! -

2010-06-25

Godmorgon!!
Blev en tidig morgon idag, 03.00 ringde väckaren eftersom jag skulle hjälpa min man med tidningen. Himla bra gick det iaf och nu är vi hemma och ska strax krypa ner i sängen några timmar och sen blir det midsommar firande!!
Vi startar hos Viktor och Pernilla med "sillunch" som dock inte kommer att bestå av sill men ändå =P haha! Sen åker vi vidare ut till mor och far där det blir middag och sen är det bara att se vad kvällen har att bjuda på! :) Inte alls dumt om jag får säga de själv!!

Dessutom kan jag meddela att jag och älsklingen har 2 års dag idag!
2 helt underbara år!!! Är så otroligt lycklig!!
Jag har fått världens mest underbara man vid min sida som snart också är pappa till våran dotter!
Känner på mej att denna dag kommer bli något extra! =)

Älskar dej Alexander Lindström! ♥
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0