SaraIdaSofia! -

5/6 -10

Godmorgon!!

Jag har sovit som en stock.. har inte ens nästan vaknat ett gång på hela natten.. 11 vaknade jag utvilad och glad =)
Nu har älsklingen begett sig till Rundvik och blir borta till 18.00!! Så jaga har hela dagen för mej själv :) haha!
Först och främst så hade jag tänkt tvätta och städa undan lite, sen blir det nog att bara slappa och ta det lugnt..
Om någon är uttråkad är det bara att ni svänger förbo på kaffe kaka :)

Sen har jag ett problem som vi måste lösa.. Våran gamla lägenhet är ju utstädad och klar.. Men problemet är att jag tappat bort en nyckel!!!!!?!??!?! fattar inte vars den tagit vägen.. Måste såå leta.. Orkar inte med att betala nytt lås och sån skit! Det skulle ju vara tragiskt onödigt!!
Ska vända upp och ner på nya lägenheten!! Den ska fram!! Idag!

Bäst att sätta igång!!
pusspUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0