SaraIdaSofia! -

blommor och cola!

Jag har världens bästa man!! Idag när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en underbar pojke som hade köpt så otroligt fina blommor!! helt underbart vad glad jag blev! dagen kändes plötsligt super!!
Det är dessutom "kärleksblommor" som ska bli finare ju mer kärlek vi ger varann, så nu kommer det bli många kramar dom kommande 2 veckorna! :) men de är ju inte fel de!!
Jag är dock helt slut efter dagens jobb! Har varit riktigt mycket att göra!! Men klockan slog 15.00 idag också!! Tack gode gud för de :) haha! men tack vare min man så kändes dagen inte alls jobbig efter jag kommit hem till en sån underbar gosse!! Tusen tack för dom udnerbara blommorna!!! Älskar dej så!!

Nu är jag ute på ludden och Viktor och Pernilla kom förbi med barnen och hälsa på, så vi har fiskat lite gran men jag och Alvin blev less och gick hem och nu sitter vi i solen och dricker cola och äter ballerina =) Inte alls fel!!

Sen ikväll så blir det att grilla och äta gomiddagen och sen blir det att lägga sej i jacuzzin och bara njuta!!!! Himla underbara tider!! Sen imorgon väntar en dags ledighet!! De ska bli riktigt skönt!!
Ska även till läkeren imorgon, så då får jag se om jag blir sjukskriven 50% eller på heltid!
Ha en underbar Tisdag! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0