SaraIdaSofia! -

Gokväll!!

Nu är jag nyss hemkommen, eller hemkommen till min mor och far.. Eftersom dom är i stockholm och ser ACDC och shoppar så bor vi ute hos dom och är hundvakt.. Ska även hålla koll på min käre bror!!
Ikväll åkte vi till stan och hälsade på Alexanders farmor och farfar och sedan åkte vi vidare och kikade på när min bror spelade match med Holmsund!! Dom hade ont om folk så dom lånade in honom.. Dock blev de förlust med 2-0! Men men så kan de gå!! Sen vblev de middag på max =P frisco is the shit!! haha! Mumma!!

Nu är Alex hos Viktor och spelar tv spel och jag är hemma och gör mest ingenting! Skönt det med.. Är så trött så jag skulle nog kunna somna nu.. Men så tråkig ska jag inte vara!! :)
Är lite bevsiken, har glömt min korsordstidning hemma :( Annars hade den varit given just nu!! Men det får bli att sitta vid datorn och kika runt och även lite tv.. Sen får vi se när en aaalex dyker upp!!

Hoppas ni haft en bra Fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0