SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Igår var en bra Fredag!! En lugn men skön dag!
Blev lite avslutningsfika och sen begav vi oss till stan och köpte Tennisbollar.. Å på köpet så hittade jag ett par superfina skor som jag bara blev tvungen att inhandla!! :P Sen for vi till B-I och Sven och där blev de en kopp kaffe i solen och lite skitsnack =) Himla trevligt!!
Sen åkte vi till Obbola och jag var barnvakt åt Alvin medans dom tre bröderna åkte och spelade Tennis! Himla bra gick det iaf!
Sen avslutades kvällen med filmmys här hemma! =)

Idag blir det att åka och kika på fotboll, älsklingen har match!! Sen blir de kalas för Britt-Inger fyller år! Grattis Grattis =)
Kommer nog bli en bra lördag!! 
Nu ska jag få i mej nå frulle och sen ska jag väcka min man :)
Ha en bra dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0