SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Godmorgon!!

Blev en ordentlig sovmorgon imorse klev inte upp förän halv 12, å jag kan meddela att det behövdes!!
Gårdagen var mycket trevlig!! Perfekt om jag får säga de själv!!!
Idag ska jag till läkaren sisådär vid 1 tiden och sen blir det nog att åka över till Obbola, Älskling har beställt nå crossgrejor som kommer idag så han lär väl bo i garaget hela dagen =P haha!! Men de går bra!

Förövrigt så är jag lite bekymrad.. Mor och fars hundar grävde sej ut ur hundgården igår.. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dom.. Dom kan ju inte vara inne hela dagen och det kändes bra jobbigt att åka hit var 3:e timma för att rasta dom. För eftersom dom är vana att få gå ut typ nu och då eller sitta ute i hundgården är dom usla på att hålla sig!! inte kul..
Men får väl fundera hur jag ska lösa det.. Alexander kanske kan laga deras påhitt!?
Återstår att se! 
Nu ska jag gå och göra mej i ordning!!
Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0