SaraIdaSofia! -

Sista dagen på länge!

Nu har jag gjort min sista dag på jobbet på ett bra tag!! I Tisdags blev sista dagen!
Läkaren idag sjukskrev mej på heltid så nu blir det att vanka på hemma tills förlossningen!
Känns väl både bra och dåligt!! Ska bli skönt att få vara hemma nu när mina värden blivit såpass dåliga och orken är helt borta men samtdigt så finns de en risk att tiden kommer att gå fruktansvärt sakta när jag aldrig behöver vara på jobbet!!
sen kanske man kommer bli lite rastlös? vad vet jag!!
Återstår att se.. Men så ligger det till iaf!

Nu ska jag ta en prommis med hundarna i det fina vädret sen får vi se vad som sker ikväll!! Skulle tippa på att det blir en film och bara lugnt =) Skulle som inte vara fel!
Ha en bra dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0