SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Idag har vart en bra dag, började med att Sandra svängde förbi en snabbis och kikade på lägenheten, sen blev det att gå ut med dogsen i skogen en stund och sedan kom Viktoria förbi!! Himla trevligt. tillslut vaknade min söta sjusovande man upp och vi åkte alla tre och köpte pizza och satte oss ute i solen och käkade.. Ljumviken blev hållplatsen. Dock har det blåst lite smygkallt idag men de funkade ändå.. det är ju Juni ffs :)
Efter det så begav vi oss till Obbola och stog på gatan och spelade lite boll och sen bar det av till stan för älsk skulle inhandla nya fotbollsskor!

Nu är Alexander på träning och jag har just vikt tvätt och nu inväntar jag desperata husfruar!! =)
Är ledig imorgon också, de var ett tag sen man inte jobbade dom 3 första dagarna på veckan. i vanliga fall är de ledigt tis eller onsdag. Men de går bra!! Så imorgon ska vi besikta gamla lägenheten och sen blir det förhoppningsvis fint väder så man kan vara ute!!

klockan är nu kvart i 9 och jag skulle egentligen ha vart på coopra men jag orkar inte åka iväg.. Får bli morgondagens projekt.. Men jag behöver frulle, typ nå mackor och fil. Så egentligen skulle jag vart och handlat det nu men vafan jag ids verkligen inte!! Får väl åka direkt jag vaknar imorgon!! Japp så blir det!
Nu ska jag ta och dra dammsugaren i sovrummet och sen sitter jag bänkad framför tv'n.. Efter desperata är det dubbla avsnitt av cougar town också =)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0