SaraIdaSofia! -

Underbara fredag!!

Nu har jag gjort helg =) Hur skönt som helst! Å vädret är fortfarande på min sida =) Inte dumt de inte!!
Nu har jag nyss vart och hämtat min bror och kört honom till kyrkan =) Himla stilig var han!!
Till hösten börjar min bror gymnasiet!! Shittespommesfrittes!! känns typ som jag började gymnasiet igår.. Men de var sex år sen.. Skrämmande!!
Jobbet idag gick bra! Korta dagar är lagom för mej känner jag!! Jag har inte så mycket mer ork än att jobba 4 timmar.. Men men!
Nu måste jag kila så jag hinner göra mej klar innan fikat börjar.. Dock är de en timma bort men jag har mycket som jag ska hinna på den timman.. Först å främst så ska jag få i mej nå lunch och sen ska jag duscha och göra mej fin och sen ska jag även slå in avslutningspresenterna.. Å då måste jag dessutom åka och köpa inslagspapper på coopra!! Så jag har inte allt för mycket tid att spela på =P men de går bra!! Speedo nr1! Japp så är de!
Ha en underbar fredag och njut av sommarvädret =)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0