SaraIdaSofia! -

Underbara fredag!!

Jobbat idag, gick väl okej.. börjar ta emot lite men de får gå ändå.. Kan ju inte förvänta mej att det ska bil lättare med tiden direkt.. Så de är väl bara att gilla läget, det går så länge de går!!

Trodde dock att jag skulle sluta 10, men sen blev de ändrat till 1 och sen igen till 3, men men så kan de gå.. lika bra att passa på å jobba allt som går för snart blir jag ju långledig =)

Ännu en helg är här och de känns himla bra!! helgen är ganska oplanerad.. De ända som jag vet av är att jag ska åka och se älskling spela fotboll i Rundvik.. Inte lilla boshstället.. Men men blir nog kul de också =)
Annars så vet jag inte vad som sker.. Vi hade tänkt gå på cirkus ikväll men de blir de ju inget av.. 280:- per skalle!! Sjukligt ju.. 1120:- skulle de kostat oss. Hade tänkt ta med Leo och Alvin men så blev inte fallet.. Jag hade för mej att det var billigt att gå på cirkus.. Men jag verkade ha fel.. Big time!!

Nu har jag nyss kommit ur duschen så nu ska jag göra mej i ordning och strax kommer min man hem från Obbola by =) haha!
Ha en bra fredag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0