SaraIdaSofia! -

Badtime =D

Nu har vi just avnjutit ett långt och skönt bad!! himla mysigt om jag får säga de själv =)
sista stunden gjorde även lilla Turbo oss sällskap.. Dock så tror jag inte att han njöt lika mycket som vi gjorde men nu luktar han blommor! Iaf för ett tag ;P haha! Tempo fick dock sitta på utsidan av badkaret för han är så stor så han rymmdes inte med oss andra.. Diskriminering. Japp men jag tror inte han klagar för 5 öre =P
men om Turbo får bada ofta kanske han rent utav börjar gilla det? Tveksamt men kanske :P

Nu blir det att bädda ner oss i sängen och kika lite på tv, vi har ju ett tomt vardagsrum för tillfället så all tv tittning blir i sängen, men imorgon får vi flytta in alla möbler igen! Kanoners!!
jag är ledig imorgon så de blir att inte ställa någon väckare utan jag ska sova tills jag vaknar av mej själv!! japp japp!! skönt värre!
Hoppas ni haft en bra Onsdag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0