SaraIdaSofia! -

Feber is a bitch!!

Hatar att ha feber, måste vara bland de värsta som finns.. Hela kroppen hamnar i trans och man orkar inget alls.. Inte kul!
Å vädret idag är ju gudomligt, men inte får jag njuta av det inte.. Nix. jag ligger bara i soffan som en soffpotatis å direkt jag gör något svettas jag tills jag dör sen börjar jag helt plötsligt frysa.. Men men så kan det gå!!

Ikväll blir det iaf lugnt, blir att kika på tv och bara slappa i hopp om att bli frisk. Älsklingen har match mot stöcke och jag får se om jag ens orkar ta mej dit att kika på den..

Imorgon ska vi köra skrot på återvinningen, ska rensa upp ordentligt här hemma innan flytten så inget onödigt släpas med.. Förhoppningsvis är flytten inte allt för långt bort.. Absolut senaste är 30 maj men de låter som det kan bli en vacka tidigare till och med =) Hon som har lägenheten nu kommer hem i helgen för att städa ur den. den står tom så de är bara städningen kvar sen hoppas vi att få ta den så fort som möjligt =) Himla perfekt..
Så imorgon måste jag vara frisk så jag orkar med allt bärande och städande..
Japp japp de satsar jag på!!
Ha en bra dag och njut då för fan av vädret =P haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0