SaraIdaSofia! -

friday night live!

hallå där!!
Det blev en himla lugn kväll.. vi råkade somna och vaknade inte förän strax innan 8!! skönt ändå.. Så då blev de att få i oss nå käk och sen har vi bara slappat =)
Till middag blev de inge kött!! Det blev hemlagad pizza!! Inte dumt!
nu ser vi film men vi kunde inte enas, älsklingen ville se en annan film än jag så jag fick lägga mej i sovrummet och kika på min film medans han ser på sin film i vardagsrummet.. Han ser nån film på 3:an och jag ser en himla rolig och bra film på 5:an!!
Strax blir de väl att somna, älsklingen börjar ju jobba snart.. eller klockan 3 inatt, får se om jag orkar följa med!!
Imorgon blir de nog lite mer händelser än ikväll.. Blir nog nordic rock, eller stan iaf!
Nu är reklamen slut.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0