SaraIdaSofia! -

Good morning!

Idag har jag vart på jobbet, men de blev bara en halvdag eftersom vi ska till BM och sen ska vi upp på förlossningen och kika lite hur det ser ut där osv!! Himla spännande!! Hoppas bara jag slipper höra någon stackare som ligger och kvider och skriker.. Vill inte bli mer avskräckt för dagen D än vad jag redan är ;P haha!! Näemen de kommer nog gå fina fisken ska ni se :)

JObbet gick iaf kanoners, 4 timmar går fort!!!
Nu är jag hemma och har just lagat lunch, skinksnitsel och potatismos!! Not bad!! Strax kommer golvgubben förbi och ska kirra vårat vardagsrum! Himla finemang!!
Näe nu måste jag ta och äta innan maten kallnar!
Ha en bra dag Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0