SaraIdaSofia! -

Lördag!

Nu är vi nyss hemkommna från att ha vart och städat lite mer i gamla lägenheten.. Himla drygt vill jag lova!! Men eftersom den nya hyresgästen flyttar in på måndag så är de bara att få de gjort!!!
Sen efter vi vart där så åkte vi hem å nu är vi hemma!!
Vi tog en promenad upp i skogen bakom våran lägenhet (som förövrigt är sjukt stor) å lät hundarna springa lösa!!
Dock blev de en aningens jobbigt att gå är ju typ ett berg med massa stup och man måste hoppa från sten till sten typ. Men jag överlevde.. haha! Kände mej dock inte så värst glamorös där jag försökte skutta mellan alla stenar!!
Men men så kan de gå!! Fick oss iaf en ordentlig tur i våran fina skog!!
Den är sjukt bra. hundarna älskar att vara där!!

Nu håller älsklingen på att ladda grillen och jag ska strax hoppa in i duschen och göra mej i ordning inför kvällens bravader!! Sen blir det väl att så småningom bege oss in till stan! Sen återstår det att se om de blir att gå in på nordic rock!! Det är oklart än så länge =P 
Hoppas ni har en bra kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0