SaraIdaSofia! -

Måndag!

Äntligen börjar vi få lite ordning i våran nya lägenhet =) Himla skönt kan jag meddela!! Saker börjar komma upp på väggen och nu är de bara lite småsaker som ska göras också innan allt är klart! Typ som att koppa in elen till tvättmaskinen och lite mer. Vardagsrummet är dock ganska tomt än.. Vi har inte ställt in så himla mycket eftersom dom skulle komma och slipa golvet nästa vecka och då ska rummet vara tomt!! Så de får vara ett väntande projekt!!

Vi har även påbörjat utstädningen från våran gamla lägenhet, vilket är lite mindre kuligt men de måste ju som sagt göras.. Ska även komma någon snubbe imorgon och kika på den.. Förhoppningsvis gillar han den och tar den från 1 juni!! Skulle vara ultimat!!

Idag har jag jobbat men de blev en kortdag, endast 6 timmar.. Ganska skönt ändå! Jag är ju inte riktigt frisk än.. Fattar inte hur länge denna förkylning ska hålla i sig. Börjar bli en aningens less.. Jag vill iaf få tillbaka min röst!! Känns också som jag har ett kilo slem i halsen som vägrar lossna.. Suck... Men men de är väl bara att vänta ut sjukan =P haha!
Nu ska jag gå och lägga mej i sängen och kika lite på tv och sen blir de sömn.. Välbehövlig sömn kan jag lova, de blev sent igår och jag klev upp 5 imorse.. Ingen motivation där inte.. Men imorrn är jag ledig så de blir att sova ut ordentligt och sen sätta igång att fixa i lägenheten så allt blir klart någongång =)

Nu har jag just fått en skål med glass och chokladsås och chokladbitar och daimkulor av min man som han gjorde i ordning i smyg! Så himla gullig man jag har =P dock är de måndag och man bör inte äta onyttigt på veckorna

(speciellt inte när man är preggo, men de finns något som heter undantag och min man vet exakt när jag behöver ett sådant undantag)

Näe nu väntar glassen + sängen!
Sovgott! PussPuss
Jag älskar dej Alexander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0