SaraIdaSofia! -

Onsdag, eller fredag!! Beror på vem man frågar!

Jobbet idag gick ganska okej.. Blev att kvälla vid 1 och då blev de en powernap som heter duga!!
Idag på mitt jobb grep dom en av mördarna från härnösand!! Action eller vad.. Snubben hade tänkt fly landet med en av båtarna som låg inne i hamnen, men som tur var tog polisen honom!! Spännande eller vad? =P haha!!

Nu har jag just svalt middagen, blev rostbiff med potatissallad =) Mumma!! Älsklingen ligger i 40 graders feber så jag har vart och köpt lite olika medicinkurer och hyrt alvin och gänget 2!! Måste ju pyssla om min sjukling litegran!!

Himla typiskt för honom.. Alexander är egentligen ALDRIG sjuk men sen då för 3 veckor sen så konstaterade han att han aldrig blir sjuk, peppar peppar sa jag men han skrattade åt mej och sa att de kommer aldrig hända att han blir sjuk.. Några dagar efter det drog han på sig en 5 dagars magsjuka som sen gick över för att komma tillbaka och nu idag har han fått 40 graders feber!!
Peppar säger jag bara!!

Nu ska vi starta filmen, för jag har ju onsdag idag medans många andra har gjort helg.. Men jag ska upp och jobba imorrn, så 05.00 ringer väckaren ;D tjohooo!!
Men jag har 450:- timmen så jag borde kunna bita ihop :)
Ha en bra långhelg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0