SaraIdaSofia! -

Sjukling!!

Goddag!!
Jag är fortfarande sjuk, inte en gnutta bättre är det.. Min hals + mina lungor har hållt mej vaken hela natten, sov allt som allt 1.5 timmar.. Inte okej!!
Proppade i mig alvedon när älsklingen var hem på lunch och lyckades somna och vaknade halv 5.. Så nu har jag iaf fått lite sömn.. Men halsen är lika jävlig som innan..
Blir nog inte jobb för min del imorgon iaf! Ingen röst och feber är nog ett tecken på att man ska ligga hemma och vila!

Så egentligen har jag inte så himla mycket att skriva om eftersom jag inte gjort något idag. Förutom att sova =P haha!! Men men..
Funderar på att lägga mej nu igen, för så ont som jag har i halsen och bihålorna och huvudet och kroppen gör att jag inte vill vara vaken. det är fan outhärdligt!

Min högsta önskan just nu är att jag ska få bli frisk! Snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0