SaraIdaSofia! -

storrens!

Shittes pommesfrittes!! Nu har vi kört skrot så det heter duga vill jag lova!!
efter vi hade vart på återvinningen så åkte vi hem och skulle rensa ut lite kläder... Det slutade med att vi gav barnen i afrika 4 fullproppade sopsäckar med kläder!! Å då var endast några enstaka plagg Alexanders!!
Shit vad jag hade kläder, å hemska fula kläder.. Kan ju säga att jag jgorde några fynd där de blev som - ahaa där är den.. Men jag lyckades bita ihop och slänga allt som jag inte användt på typ 1 år. Så nu är de rensat iaf =)
Lägenheten är dock lite smått kaotisk efter att jag dragit ur alla garderober för att gå igenom allt och så men de får jag leva med!!
Är fortfarande sjuk så jag misstänker att de blir att plocka lite ikväll när jag ändå bara ska vara hemma..
Nu ska vi iaf ta och packa några lådor till.. Finns mycket som jag klarar mej en vecka utan och då är de ju lika bra att packa det i flyttlådor så är de gjort och då blir det mindre att göra när vi väl flyttar =)

Idag har vi även hunnit vara hos alex farmor och farfar och fikat te i solen och sedan blev det at se min kära brors match!
Himla fint väder!! Doock har mina fötter lagrat lite vätska under denna hårda dag med slit och värme men de går bra =)
Ha en bra lördag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0