SaraIdaSofia! -

Tidigt?

Godmorgon!!
Idag är jag uppe med tuppen. iaf ett tag!! Väckarn ringde klockan 4 för att jag skulle med min man på jobbet!!
Japp japp! Men nu är vi hemma och ska käka frulle och sen när han far på jobbet misstänker jag att jag kommer att somna framför vakna med the voice! =D

Fick en kommentar igår om att jag ska skriva mer om min graviditet, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!! Det finns som inte något att skriva hela tiden =P Men jag kan ju meddela att förra veckan var jag hos barnmorskan och vi lyssnade på hjärtljuden som låg på 157 och sen mätade vi livmodern. Hon kollade även mina värden men allt såg bara fint ut!!
Sen kan jag också skriva att igår var en sjukkväll!! Den lilla i magen hade typ andra världskriget. Den sparkade oavbrutet från middagen tills att jag somnade.. Å de var inga försiktiga sparkar som kom lite nu och då, utan de var verkligen hela tiden, man kunde se på magen när det rörde sig!.. Älskling fick sig några sparkar i huvet medans han låg och myste med min mage!
underbart är vad det är!!

Nu blir det frulle!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0