SaraIdaSofia! -

Dag 2!

Godmorgon världen!!
Jag har sovit himla gott måste jag erkänna och nu så har Svea käkat och sen somnat om igen =P
Själv så håller jag på att julpynta/städa. Kanske lite tidigt men vadå?
Dock var de himla svårt att få in den rätta julkänslan i alla rum. Köket blev så himla bra men alla andra rum då?
Jag tror vi har på tok förlite julsaker.. Måste ordnas..

Sen kan jag också meddela att jag är så j*vla hungrig att jag tror jag ska dö.. Kroppen har inte ens nästan ställt in sej på att bara äta några soppor per dag.. Inte kul.
Men nu är de dags för en soppis och jag hoppas jag kan känna mej lite mätt iaf! Sen kan jag också meddela att jag är sugen på godis! kan inte bara kroppen ställa in sej på svält och sockersuget kan försvinna! Ja de skulle ju inte vara dumt!!
Nu ska jag fortsätta mitt julpyntande!
Ha en bra dag! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0