SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Idag klev ja och Svea upp med tuppen. Lillan vaknade nämligen halv 6 imorse och var väldigt pigg och busig =) Så vi klev upp och mös framför vakna med the voice! Nu har hon dock somnat om och lämnat mej vaken helt själv =P
Jag kan ju meddela att jag var helt säker på att det var fredag idag. Men nyss när jag skulle lägga in alla räkningar så skulle dom dras imorgon å då tänkte jag hur är de möjligt?! Imorgon är ju lördag.. Men då när jag kollade på kalendern insåg jag att det är ju bara torsdag!! Det var ju mindre bra!
Men men så kan de gå! ;)

Idag ska vi iaf göra något jätte mysigt!! Vi ska åka upp till staden och köpa julklappar :) Hur julmysigt är inte det!?
Nu ska jag iaf unna mej en kopp kaffe och mysa ner i soffan och känna lugnet!
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0