SaraIdaSofia! -

make over!

Nu har jag just kommit hem från att ha vart ut till min mor och far och rastat deras doggisar och sen åkte jag förbi Järnis och inhandlade sandpapper och färg!! Så nu ska de slipas och målas :) Inte dumt! Dock kändes slipningen en aning jobbigt. Men de måste ju göras för annars kan jag ej måla ju =P
Sen ska jag även ta och sätta igång en tvätt!! Egentligen skulle ja ha vart ner till tvättstugan och bokat en tid för de är så himla mycket som ska tvättas och jag har ju inte direkt ett "torkrum" här i lägenheten.

Båda mina hjärtan sussar så sött.. Alex lär väl vakna till liv strax skulle jag tro å då ska jag skicka ner han till tvättstugan, snällt va? ;D haha! näe men de blir kanon! Å snart är de nog dags för lillan att käka lite!
Bäst att sätta igång så jag hinner måla 2 varv innan kvällen är slut!!
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0