SaraIdaSofia! -

Måndag!

Så var en ny vecka igång!! Idag har jag och Svea vart på mammagrupp och sen har det vart en snubbe här och börjat med att lägga nytt golv i hela lägenheten.. Imorgon kommer han 07,00 Jippie!
Näe men de blir nog bra :) Man ska kliva upp i tid då hinner man så mycket mer :)

Förövrigt så kan jag meddela att jag äntligen har fått tag i del 2 till min hylla i vardagsrummet!! Så himla bra..
Den blev egentligen såld till en annan men då övertalade jag hon att sälja den till moi istället å så blev de! Ibland måste man ha lite tur iaf!! Så någon dag i veckan ska jag ta mej tid att slipa den och måla om den sen kommer de bli perfa! tog ju bara sisådär 6 veckor att få tag i andra delen. Skam den som ger sej ;D

Nu ska jag slita upp Alex ur badet och sen ska jag och mina två älsklingar mysa ner oss i soffan och kika på en film och bara känna lugnet! Sen vi 12 börjar Alex jobba och då kryper jag å Svea isäng :) Dock är de himla tråkigt att inte få krypa ner med min stora älskling men men, inte så mycket att göra något åt!!
Bilder kommer när hyllan är komplett å färdig :)

Lev å Må! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0