SaraIdaSofia! -

men ack!!

Middagen och städningen uppskattades kan jag berätta :) Alex blev så glad :)
Efter middagen så slappade vi lite i soffan och snackade skit och sedan blev de att ta en lång och välbehövlig dusch, efter duschen så joinade Svea mej i badet och vi plaskade på där ett tag :) Hon tycker som att det är ganska spännande att bada tror jag :)

Nu sover min stora älskling och Sveis har just ätit och nu ligger hon i sin säng och pratar med en sovande Alex ;P haha! Himla sött barn vi har skapat!!
Nyss så skulle jag pröva att göra några situps och armhävningar och jag trodde inte mina ögon, är mina magmuskler helt borta!? Seriöst, jag tror dom plockade ut dom samtidigt som dom gjorde kejsarsnittet! :P
Armhävningarna borde vi egentligen inte heller prata om.. Jag hade nog inte klarat en riktig!!  var tvungen att fuska lite ;D Ack Ack.. Bäst att komma igång med träningen ordentligt och börja komma ur denna "mammakropp" som fortfarande sitter på min kropp!!
Imorgon ska vi å väga lillhjärtat och sen blir de en långprommis och ev, en vända to town! Inte dumt!!
Imorgon är de också fredag och Alex är ledig både dag och natt!! Såå mysigt :) Blir en riktig mysfredag om jag inte har fel!
Ska även ta mej för att ladda upp lite bilder på våran otroligt underbara dotter som växer så de knakar :P
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0