SaraIdaSofia! -

sådärja!!

Nu är två varv målade på hyllan. ska måla sista svängen imorgonbitti och sen är den klar. Då är de bara hyllplanen som ska kirras!! Himla bra blir de ;D

Idag har vi vart i staden och lämnat in bilen, ja igen... Men nu hoppas ja de håller sej helt.. Sen spenderade vi lite tid hos B-I och Sven. Himla trevligt!!
Väl hemma åt vi middag, hör och häpna.. Ärtsoppa blev de ;D Alex farmor hade lagat och skickade med oss hem.. Himla gott måste jag erkänna.. Var ju dock bara 2:a gången i mitt liv som jag ätit de men de var då mumma :)

Nu sover mina älsklingar och jag har just hängt lite tvätt och nu slappar jag framför datorn =)
Alexander ska snart åka och jobba så då hade jag tänkt krypa isäng =)

Imorgon är de fredag = fredagsmys :) Aldrig fel!!
Sovgott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0