SaraIdaSofia! -

Saw3D

Hallå!!
Idag har vi gjort lite allt möjligt. Jag tog mej till järnis och inhandlade färgen och sandpapper men dock har jag inte tagit mej för att måla ens ett varv på hyllan. skämmes.. Fast jag har slipat upp den iaf =)
Sen ikväll så var Thomas barnvakt och vi gick på bio och såg saw i 3D, ingen höjdarfilm om man säger så.. Jag satt mest å mådde illa hela filmen! Efter filmen åkte Alex på jobbet och jag blev kvar hos Thomas och Philip och drack lite kaffe och snackade skit! Himla trevligt! Nu är jag hemkommen och Svea är hyper pigg. Hon ligger och pratar, eller skrikpratar! Jag hade hoppats på att vi skulle sova men icket. Här ska disskuteras..

Å även om hon somnar strax så kommer hon ändå vakna på 1 timme och vilja ha krubb.. Så jag kanske ska ta å måla första varvet på hyllan!!
Näe nu ska jag fortsätta denna fina diskussion.
Sovgott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0