SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Idag besökte vi staden för lite julhandel :) Himla mys var det!! Hittade några julklappart iaf och sen så blev vi också en julgran rikare =) Inte dumt :)
Efter shoppingrundan så begav vi oss hem och slappade ett tag å sen där vid 7 for jag med Pernilla och Eve och körde 30 min core å sen på de blev de en timmas afrodans :) Himla skönt måste jag erkänna!!
Sen avrundade vi kvällen med lite monopol!
Nu är vi hemma och ska strax krypa ner i sängen, älsklingen börjar dock jobba 3 så jag vet ej om de blir någon sömn för den gossen!!

Idag har inte alls vart lika jobbigt som tidigare dagar. Idag har verkligen flytit på lätt :)
Skönt.. Hoppas morgondagen blir likadan!!

Imorgon är de fredag och jag känner på mej att det kommer bli en himla bra helg!
Sovgott å trevlig helg gott folk!
Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0