SaraIdaSofia! -

2010-10-12

Älsklingen har kommit hem från jobbet och vi har lyckats få i oss nå mat, dock kom latmasken på besök och de blev att beställa krubb!! =P Nu tar Alex en "powernap" och Svea har just käkat och nu sitter jag och kollar datan. De återstår dock att se om alex har tagit en powernap eller om han lagt sig för att inte vakna förän han ska åka och jobba inatt =P
jag har iaf målat första varvet på hyllan och de vart ju som bra, nu väntar jag på att det ska torka så jag kan måla det ett varv till, men de är nog inte så länge kvar tills jag kan göra det tror jag. fast det stod på burken att den var omålningsbar efter 16 timmar men så länge orkar jag inte vänta.. Å den känns nästan torr redan nu så då borde de ju gå att måla en gång till innan jag kryper isäng ikväll iaf!! Lägger inte upp en bild förän den är finito =)
Nu ska jag åka ner på starran och lämna igen en film som förövrigt är sen för att jag är en klant och glömde bort den.. helt värdelös var den också, holy water tror jag den hette.. Såg inte ens klart den.. Så den är förträngd och de är nog därför jag glömt att lämna igen den =)
Ikväll blir de fotboll. Hejja Sverige! 
PussPuss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0