SaraIdaSofia! -

Äntligen helg!

Nu är de helg!! Vilket betyder fredagsmys :)
Dock har jag en väldigt trött älskling som jobbar dubbelt.. dessutom jobbar han inatt och så åkte han på att jobba imorgon också!! Stackarn!! Himla duktig är va han är :)

Nu väntar jag på att han ska komma hem, han har vart i Obbola och bytt till vinterdäck på våra bilar.. Duktigt igen.. Jag måste steppa upp lite och vara mer duktig jag med alltså, får nästan lite dåligt samvete :P!! Men när han kommer hem ska vi laga tacos och kika på IDOL!! Sen blir de tända ljus och massa mys och gotta hela kvällen lång!! Himla underbart :)

Idag tog jag mej en långprommis med slutdestination på lövöhällan hos Jennifer och Maja! Där bjöds de på fika och skitsnack!! Alltid trevligt :) Sen när jag kom hem så vek jag in tvätt och sen bänkade jag mej med min underbara dotter i soffan och bara kände lugnet tills Alex slutade jobba!!  
Näe nu börjar idol så nu har jag inte tid me de här ;D haha!
Trevlig helg på er !
Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0