SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Imorse klev vi upp vid 8 och lillan fick i sej nå mat och sedan dona vi på och la oss sen för att prata och mysa lite å vips så vaknar jag av att Alexander frågar om hans lunch är klar :P haha oopps, jag råkade visst försova mej ;D Men som tur var så hade jag gjort en matlåda av spaggetti och kötterssåsen från igår så de gick ju fort att värma upp!! Ingen skada skedd!
Nu är jag mitt uppe i att städa.. rent ska de bli överallt :) Känner mej som en riktig städtant som springer runt med handduken i byxlinningen och sprayen i handen ;D
Men nu ska jag dock ta en paus och packa ner lillan i bilbarnstolen och bege mej till järnis och kika om han har nå sandpapper och färg som jag kan inhandla å sen blir de att åka hem och fortsätta städningen för att sedan ta tag i bokhyllan.. Dock har jag fortfarande inte fått tag i del nr2 men jag jobbar på det.. Bära eller brista :P haha!!
Ska nog går bra ändå!
Svea är förkyld.. Stackarn!! bara 5 veckor och redan sjukis, inte kul. Hon hostar och "snorklar"
Peppar peppar att hon bara är lite småförkyld och blir frisker typ imorrn!
Ha en bra dag! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0