SaraIdaSofia! -

Godnatt!!

Så är denna helg förbi!! Har vart en himla trevlig helg måste jag berätta!! Lördag blev massa främmande på fika och sedan roppades de med middag med Jonas och veronika! Himla trevarns kan jag lova! Sedan åkte vi in till stan och spenderade kvällen hemma hos J och V! Inte dumt.
Idag tog vi en tripp in till staden. Jag fick med mej endel roliga saker hem.
Köpte en ny mascara, puder, och täckstift, ett par skor, och en superduper fin kofta! Not bad :)
Alex inskaffade en ny parfym! Så nu är vi nöjd :D haha!! Sen bjöd vi in oss själv på kaffe hos Tessan och Emil.
Det har vart en himla trevlig helg för våran del iaf, men imorgon är de måndag och man är tillbaka till verkligheten! =P
Imorgon ska vi på BVC, Svea ska vägas och sen ska jag sitta och snacka skit med massa andra mamisar :D
Nu ligger mina två änglar och sussar och nu hade jag också tänkt krypa isäng!
Hoppas ni haft en bra helg! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0