SaraIdaSofia! -

Godnatt!!

Nu har jag målat ett varv till på hyllan, återstår att se imorgon hur den ser ut då jag målade i halvmörker..
Men de ska nog bli bra, hoppas jag :P !!
Svea har just ätit lite och nu sover hon som en stock så nu är de strax dags för mej att också krypa isäng så jag inte försover mej imorgon till älsklingens lunch igen, för imorgon finns de ingen "matlåda" att värma upp sådär snabbt utan jag måste leka kock och skrapa ihop något ätbart! Men innan sängen kallar ska jag bara gå ut med hundarna en sväng så dom får göra sina behov!
Sen är de goodnight :)
Imorgon har jag ett nytt "dagens göra" Men jag säger inte vad de är förän jag är helt 100 på att jag ids ;D
Beror lite på väder och vind sådär kan jag ju meddela ;P
Sen torsdag är jag fullbokad med kaffedejter så då vet i tusan inte hur jag ska hinna med något nyttigt.. Men men nu står hundarna och väntar på att få gå ut!
Sovgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0