SaraIdaSofia! -

Mysfredaag!!

Godmorgon!!
Imorse vaknade jag klockan 8 och kände mej riktigt utvilad :) skönt :)
Nu är jag i full fart med att baka, kolakakor är i ugnen nu och sen insåg jag att margarinet är slut så jag måste ta en prommis och handla mer. För sedan ska jag baka negerbollar och hallongrottor :)
Inte dumt! Det är ganska mysigt att baka!
Baka, lite musik och en kopp kaffe eller två =) Riktigt mysigt!
Sen kan jag berätta att jag har fått någon form av dille.. Wienerkaffe.. Shit så gott =)
Jag tror jag kan dricka 1800 koppar.. =P Dock är det inte uppskattat av alla :P antingen så älskar man det eller så hatar man det. Men sen tror jag också att de är en "vanesak"! För när jag fick känna lukten av wienerkaffet så trodde jag att jag skulle dö, men nu när jag druckit det några gånger längtar jag till att jag får sätta på bryggarn :P haha!
Näe nu ska jag återgå till bakandet och min underbara dotter :)
Trevlig helg! PussÅkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0