SaraIdaSofia! -

Onsdag, eller hur var de där? =P

Idag har jag rännt och donat.. Började dagen med att åka på besiktningen å sen begav jag mej hemmåt och sen kommde Vickan förbi och vi lunchade med min man sedan begav vi oss då till staden och jag inhandlade ljus och en hylla till toan som jag kan ha handdukar på. Himla bra blev de.. Å ja den sitter rakt =P
Sen när vi kom hem igen så fastnade vi framför tv´n. Nu ligger dock både Svea och Vickan i soffan och sover som stockar =P haha!! Ganska gulliga är dom minsann. Å medans dom sover så städar jag för fulla muggar.
Sen har jag bytt gardiner i sovrummet och bäddat rent i sängen. Nu ska jag fortsätta städa medans dom två slummrar ;D

Näe nu måste jag återgå till att vara städtant, ja måste ju passa på när jag har en babysitter här lixom!! Annars är de inte alltid de finns tid till sådana här nödvändigheter =P
Ha en bra dag! Puss å kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0