SaraIdaSofia! -

Saturday!

Shit vars tog denna dag vägen!? Svea vaknade vid 8 imorse och var hungrig, jag blev pigg och vi var vaken ett bra tag, sen fick jag en snilleblixt att vi skulle lägga oss i sängen och mysa och vips vaknade vi och så var klockan nästan ett!! Nu har Svea nyss fått i sej lite mat och jag har hunnit med att duscha. Älsklingen sover ännu men jag ska nog ta och väcka karln snart för vi hade tänkt bege oss till staden för lite visiter.

Ska även ta och lägga in lite bilder senare idag. Vi har ju faktiskt tapetserat om hallen. Himla bra blev de må jag säga. Sen om bostaden blir lite arga så får vi ta de och tapetsera om till vita tapeter igen den dagen vi flyttar ut! Det går bra! Vart iaf som ett nytt rum. + att tapeterna var typ gratis! Jag gillar rea ;D

Sen så måste jag berätta att igår vann jag ett paket så här random! De ni.. Vann 3 filmer och en flaskvärmare ;D Inte dumt. Tack statoil =D
Näe nu måste jag gå och väcka min man innan dagen är helt förbi!!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0