SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Vilket skitväder.. Jag och Svea har inte lämnat lägenheten på hela dagen för de har vart så tråkigt väder.. Hade tänkt gå på en prommis med ångrade mej snabbt när jag låg i soffan med sötaste Svea och tända ljus och en gosig filt.. Men men så kan de gå! Förhoppningsvis blir de bättre väder imorgon så kan jag ta prommisen då..
Imorgon ska jag också besikta våran lilla ford.. Den kommer nog inte att gå igenom men man kan ju försöka iaf.. =P
Nu har älsklingen krypit i säng och jag sitter vid datorn och svea sitter i babysittern och spekulerar..

Dagens duktigheter blev att städa toan, så nu är den KLINISKT ren.. Städade också ur toaskåpen och slängde lite onödiga saker som bara står där år in och år ut =P
Sen satte jag upp lite tavlor och ställde in lite ljus och en blomma så nu är toan nästan lite mysig!
Sen har jag också tvättat.. Ni vet sånt där som man slänger i tvättkorgen bara för att man inte har någon annan stans att he det, kan vara allt från fula dukar till handdukar till kläder som aldrig används. Å eftersom att det ligger underst i tvättkorgen och inte är något som man använder eller behöver så har det fått lega där för länge och aldrig nått tvättmaskinen, för de är viktigare att tvätta saker man använder =P Men nu så är tvättkorgen helt tom och alla saker har fått ett hem!

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och se en film innan sängen kallar. Sovgott!!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0